söndag 11 augusti 2013

In my imagination


Ja det behövs inte mycket för att min fantasi ska spinna iväg, på gott och ont. :) Kan sitta på tåget och ha tråkigt och vips så kan en spännande mordhistoria vävas ihop. Eller i en bil en regnig dag, en spökhistoria. Kan räcka med ett hej från en trevlig man så har min fantasi vävt ihop en väldigt romantisk historia. Det kan vara en aning irriterande! Tänk om min hjärna kunde koncentrera sig på en enda historia och göra det ordentligt så kanske det blivit en bok? :) Men den spinner i väg i rätt många trådar av historier och fantasier. Så även om jag inte får uppleva kärlek i nåt av mina liv så finns ju alltid fantasin :)

Två semesterdagar kvar innan det är dags återvända till det inte så roliga kontoret och arbetet. Kan ju alltid hoppas på en trevlig höst.


1 kommentar :