måndag 28 april 2014

Bella Starz, bröllopsdagsfirande och MITT allra första Rezzdagsfirande :D

Puh vilken helg! Lider av sömnbrist efter att ha partat tre kvällar på rad. I fredags började det på Bella Starz där jag hade några trevliga timmar till efter midnatt på dansgolvet. Var lite mör i benen på lördagen när det var dags snygga till sig för att åka och fira Kicki och Jonny som hade 1-årig bröllopsdag. Grattis än en gång till er båda! :)

Blev ju så kär i Lisa Brunes klänning så hon tipsade mig om vart hon köpt den :)
Fullt ös på dansgolvet till långt in på småtimmarna.

På söndagen, den 27 april, var det dags för mig att bli 7 år på Second life. Det trodde jag inte en gång i tiden men så har det blivit. Jag har aldrig firat någon av mina rezzdagar förut men i år var det dags då underbara FanFan ställde till med fest. :)

Supersnygga postern som FanFan gjort. :)
Det bjöds på härligt rosa fluffiga shots :)
Disco Diva it is! :D Gangnam style!
En del av gästerna på dansgolvet :)
FanFan DJ, Ne0, Lelle, Aake, Fury, Delfinaaa, My, Frosty och jag.
Midnattsdotter Fride i underbar outfit! :)
Fia!
Min fantastiska vän FanFan! :D Kram!
SuperduperTACK till FanFan som fixade min första rezzdagsfest! :D Tack igen för den fina videon som rullade i bakgrunden! Kram! Tack alla som kom! :)



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar