söndag 4 maj 2014

Will it rain?

Åh vad trött och seg jag är idag. *gäspar* Tog mig inte ur sängen förrän efter 11! Det är ovanligt nuförtiden. Nu måste jag ta tag i det där med packning, det är drygt. Ska ändå en bra bit söderut så man skulle kunna tro våren kommit längre i Göteborg. Men de tre senaste veckor jag har varit där har det regnat samt blåst iskallt. Fast vänta nu, första veckan i februari åt jag faktiskt lunch utomhus vid Feskekyrkan en dag. Men mars och april var det inte så mysigt direkt. Nu är det ändå första veckan i maj, så är det dags för kortärmat och den tunnare jackan? :)

Gummistövlar och paraply?
Den rosa dragväskan är iaf framtagen så det är bara att ta tag i saken. Det där är jag dock inte så bra på. :) Enda gången jag packade i någorlunda tid var inför New York-resan förra året. Annars packar jag sent kvällen innan avresa. Men idag ska jag försöka packa klart innan kväll. Wish me luck! :)

Borde åka och handla nån dricka med, ska ändå tillbringa minst 7½ timme på tåg.
Hoppas sjuka Whiskers klarar sig ensam några dagar. Han kommer bli frisk om två dagar så måste komma ihåg ställa fram mat. :)



Fyra härliga nätter i hotellsäng har jag framför mig denna vecka, med härliga fluffiga hotellkuddar! :D Livet som kuddkramare flyter på.


Ska väl ta tag i nåt då, har ju en kakdeg som ska bakas ut också. En promenad känns också ganska nödvändig. En skogspromenad med lite bra musik i lurarna! :)

Ha det!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar