lördag 16 augusti 2014

Summer is gone...or?

Då var sommaren över känns det som, fast vi har ju halva augusti kvar :) Men när semestern är slut känns det nästan lite som att hösten anlänt. Igår morse när jag stod vid starten så var det ca 8-10 grader ute. Så det var lite småkyligt stå i korta cykelbyxor och en tunn cykeltröja. Men gick snabbt över när det väl var dags för start. :) 

Kämpade för denna!!:)
Det har varit en toppensommar vädermässigt! Tog ut två extra semesterdagar för det var ändå för varmt på jobbet, där ventilationen lagt av. Läst böcker, slappat i solstolen, varit på konsert med Weeping Williows och Lars Winnerbäck, badat i ovanligt varmt vatten och guppat omkring på luftmadrass. :D Det var inte så kul återvända till jobbet i veckan men som tur var började jag en onsdag och hade ledigt i fredags. Nästa vecka dags för fem långa dagar men man är väl snart inne i vardagslunken igen, och ska ju på konsert nästa helg så nåt se fram emot :).

En väldigt suddig men mycket bra Lasse :D
För att vara så odramatiskt så jisses vilket SL-drama jag hade runt mig ett tag i vårvintras. Tur det vart sommar och paus haha. Nu håller jag till på min lilla tomt med bl a självlysande svampar och dansar lite här och där. Kanske blir lite mer inloggningar nu när det blir höst och vinter. 

Yes I am a star ;)
Ses!

1 kommentar :