lördag 6 augusti 2011

Minnen

Här sitter jag den sista kvällen på New Town of Sweden och funderar över den tid som varit. Passade på att ta lite bilder den kvällen som minnen. En del av husen var redan borta så tog kort på mina favoritställen.

Hemma! Den plats jag saknar mest. Älskar mina sköna rosa möbler som nu får damma till sig i förrådet. Neo överraskade mig en dag med att han byggt ut vårt hus och lagt till ett jätteromantiskt badrum med mysigt badkar och levande ljus. Tyvärr har jag ingen bild på badrummet.

Kyrkan var fantastisk vacker och med en fint ljusinsläpp. Vi hann tyvärr aldrig inviga den men vem vet, kanske en annan gång.
Dansklubben som låg så vackert nere vid vattnet. Vi hade planer på att ta bort den då det var lite stort. Under ytan pågick bygget av en undervattensklubb istället. Men vi han inte bli klara med den.

 Annabellas café, svårt att inte ryckas med av musiken när man besökte detta ställe.

Sjöbodarna tyckte jag om, mysiga att gömma sig i om man ville vara ifred en stund. :) Om man stod vid bodarna och vände sig om så såg man den stora konsertscenen ute på fältet. Vi hann med en del konserter, det var fantastiskt roligt. Flera av artisterna tyckte det var en vacker plats att spela på, och skönt vara utomhus. Några som spelat hos oss:
Rara Destiny
The Follow! Magisk konsert, då de är mina favoriter. Ris till de griefers som försökte förstöra, men musiken vann. :)
SOAR
Clairede Dirval
Anek Fuchs

1 kommentar :