fredag 5 augusti 2011

Planking och premiär

Hej!

Tänkte jag gör ett försök med en blogg, blir i alla fall roligare kommentera andras blogginlägg då jag slipper vara anonym. :) Bloggen kommer dock lite sent, borde ha startats när jag fanns på New Town of Sweden tillsammans med Neo. Då det hände lite kring mig. Kan ju alltid visa lite bilder senare från tiden på NTOS. Igår var jag på OD, vilket alltid är trevligt. Igår utklädd till blomma. Innan läggdags fick jag för första gången testa på planking tillsammans med Sirhc, Vampi och Blanche :)



Ja det får räcka som första inlägg. :)

3 kommentarer :

  1. lagd till och haha jag skrattade så jag nästan kissade på mig igår:)

    SvaraRadera
  2. Välkommen Jasmine till blogg världen :)

    SvaraRadera
  3. Välkommen till alla bloggares värld.

    /Tina (PG) - http://tinasuniversum.blogspot.com/

    SvaraRadera