måndag 5 september 2011

Jukebox Diesel



Ja! Han är äntligen tillbaka! Mina gamla vän jag mötte för några år sen på en bar där han just hade haft ett gig.  Spelar fantastisk gitarr och sjunger bra med sin skotska stämma. Skotska är ju ett härligt språk att lyssna på. :) Nu var det nog minst ett år sen jag hörde honom sist. För några år sen satt vi till sent på nätterna på Skype där han sjöng och spela och jag nynnade med. Sen fick jag som gonattvisa höra Billy Joels Lullabye :) Ville gärna ha honom till fältet på NTOS men då var han inte kvar på SL. Men nu är han som sagt tillbaka. Så nu sitter jag här och nynnar med under konserten. Gått på för lite konserter på SL på sistone, det är ju nåt jag normalt gör ofta.

Haha, katten som sover bredvid mig skrämde nyss slag på mig. Jisses vilken nysning!

Nä nu ska jag lyssna vidare! Ta det lugnt där ute gott folk :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar