måndag 31 oktober 2011

Halloween......BOOH!



Gör ett numera sällsynt besök på SL och passade på att besöka MBs sköna Halloweenfest! :) Sirch spelar kanonmusik som vanligt och alla är läskigt häftigt utklädda. :) Tyvärr är det ju måndag så dags att sussa snart....hoppas det är nån kul fest på torsdag då jag tänker vara ledig från jobbigt på fredag. Skönt!

Hoppas SL börjar locka mer igen....man blir ju lite less när man råkat ut för en bedragare och ens sysselsättning försvann. Glömt hur jag roade mig på SL. Sen har det hänt lite i RL och ons-sön tillbringade  jag mycket tid på sjukhuset då min mamma blev inlagd. Suttit där och stickat på min premiärstickning sen högstadiet. Försöker göra en mössa. :) Får lägga ut bild om och när den blir klar.

Buuuu och drömt mardrömmar gott folk!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar