onsdag 15 februari 2012

En vädjan...

 

...till målarna i mitt hem. De håller på att tapetsera om min lägenhet. Rörigt är det när jag har en övermöblerad bostad. Just nu står allt i mitt vardagsrum samt ute i trapphuset. Känns som jag sover i ett förråd när jag kryper ner i sängen på kvällen. Lite småmysigt. Trist med dessa målare är att de inte lägger skyddspapper på golvet så det är spackel spackel överallt. Men det värsta är...gubben fäller inte ner toalettlocket!!! Blir galen! Luktar gubbpiss på toa. Vill inte ha mina katter i toaletten heller.  Idag satte jag upp denna lapp på toadörrens insida...får se om de haft nån verkan. :)

Har tråkigt på jobbet...ska ut och jaga lunch.

3 kommentarer :

  1. Haha och usch och fy! Det är för djävligt med karlar som inte kan sikta och inte inser det heller...

    SvaraRadera
  2. Precis...men min lapp fungerade! :)

    SvaraRadera
  3. HAHA ja du var ju inte subtil precis, inte ens den dummaste eller okänsligaste karl kunde missförstå!

    SvaraRadera