torsdag 24 januari 2013

Jag är kär.....

i Sivert Höyems röst! Den får mig att dansa runt här hemma som jag aldrig dansat förr. Eller så är det julklappen till mig själv som får mig att dansa så fort jag har dem på. Magiska!
Bredbandet är tillbaka, bättre än sist. Fick lov göra en liten glädjedans över att åter kunna komma ut på nätet. Så nu kan jag ligga här och poppa i mina lurar via Spotify. Stort misstag dock, det är så svårt stänga av musik när jag väl satt på. Har dansat in i sovrummet och ligger nu och lyssnar på Majesty.  Kommer vara trött imorrn. Tur det är fredag!

Sov gott så ses vi snart!

Ps. sirch...Billy and Sivert  it is! ;)


2 kommentarer :

  1. sluta skrämmas sådär hahahahaha

    SvaraRadera
  2. Haha...jag måste hem och göra en reality check. Kvällens träningspass blev inställt och blev alldeles fnissig och kan inte sluta le efter samtalet med avbokaren. Vår i luften trots iskalla -24 grader? ;)

    SvaraRadera