lördag 5 januari 2013

Vinteraktiviteter i Wolf Creek

Snöat lite här idag och några minusgrader med. Bott in mig i soffan här hemma så tänkte det var dags för lite motion och frisk luft. Så på med skiddressen och fram med skidorna. Började snöa när jag satte mig i liften. Mysigt. Fick med NE0 som sällskap, han vill åka kälke.

På väg upp
Gillar mina skidbrillor :)
På väg upp, fin utsikt.
Tjoohooo! Hej vad det går!
Efter några åk i backen svidade jag om för att åka lite konståkning. NE0 visade sig vara duktig på piruetter :)

Balansövning


NE0 fick ont i huvudet av allt snurrande så han ville bjuda på en ballongtur. Var skönt ta på lite varmare kläder igen.



Man blir trött och lite frusen av en heldag ute i friska luften så när jag kom in i värmen så somnade jag på soffan.


Trevlig helg och sussa sött....det gör jag :)

1 kommentar :