fredag 21 juni 2013

Glad midsommar!



Hoppas ni alla får en fin midsommar vare sig solen skiner eller inte :) Här är det varmt och soligt just nu, får se om det håller i sig. Länge sen jag hade min folkdräkt på i RL så drog på mig Sverigedräkten i SL dagen till ära. Hittade ingen stång att dansa runt.

Länge sen jag var på inloggad i mitt andra liv. Är lite i en grop i mitt första liv och det blir så lätt att den gropen följer med in i andra livet. Så deppar helst i ett liv åt gången :)

Kram på er!

3 kommentarer :

  1. ehhhhhh finns en stor stång på OD ju e du helt blind hahaha glad midsommar:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det är nog den vita huvan som gör att jag inte ser nåt :) Får kika in ikväll och leta :)

      Radera
  2. Kramar min vän! Du kommer när det känns bra, och förresten du kan använda det ena livet för att stötta det andra, och sedan tvärtom... fast inte alltid, och det känner u bäst själv av...;)

    Signaturen "En som vet"

    SvaraRadera