lördag 28 september 2013

Gårdagen, natten och morgonen i bilder


Det var så skönt med fredag igår! Äntligen kom helgen! Behövde varva
ner och och åkte till Reykja för lite meditation.

Efter meditationen åkte jag iväg på lite shopping för att hitta nåt nytt
att ha på mig under fredagskvällen som jag tänkte spendera på Bounce Bar.
Frågan var om jag skulle komma förbi dessa vakter som såg rätt arga ut.

Jag bara sträckte på ryggen, log sött och gick rakt förbi vakterna in
på Bounce Bar och VW-kvällen.

DJ Apollon i högform som vanligt, i afton med glödande byxor.

Supernöjd med mina nya coola byxor inklusive skor :)
Dansar...
...dansar...
...och dansar till långt in i natten. Bra vibrationer! :)
*gäspar* Tröttmössan sitter på. Hade sett fram emot en lång skön sovmorgon men inte då. Sex timmar sömn var tydligen vad kroppen ville ha. Men inte känner jag mig pigg för det. Synd det inte är höstbusväder idag. Känner mest för att göra ingenting.

Har missat att jag som Premiummedlem får lite presenter att hämta ut. Igår
hämtade jag ut min första, detta flygplan. Så i morse var det dags för en
första flygtur. Lite skakigt först men kom upp i luften till slut. :)
Woooohooooo! High up in the sky!
Hemma, på med mysbyxor och ner i mysfåtöljen med en bra bok. :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar