söndag 8 september 2013

Ute på vift

Jag var så sugen på att dansa i någon av mina nya långklänningar men så blev det inte. Försökte åka till Franks, där jag tillbringat många kvällar en gång i tiden, men där var man tvungen vara med i nån specialgrupp för att komma in. Det kostade 500 L. No no, not for me. Så då fick det bli lite livemusik. Åkte runt för att kolla på kvällens utbud och hamnade till slut på en konsert med Katia Keres. Mycket publik, vilket var kul. Stod där och spanade runt lite när jag plötslig såg ett namn som kittlade mitt minne. Men visst var det så. Ett namn på en person jag inte sett på 6 år. På den tiden man var på Rajraj på Second Sweden och jag jobbade som värdinna på rockklubben Savage. Det var tider det! Sade Hej och fick ett Hej tillbaka.

Kände för att bli långhårig igen, i alla fall just nu :)

Efter konserten, som var bra, åkte jag hem för att se vad mina katter hittat på. Är rätt van att hitta dem under golvet nu för tiden. Men...de låg så sött och sov båda två och nu ska jag göra dem sällskap. 


Natti natti!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar