söndag 22 september 2013

Inför Cykelvasan 2014

Så var det gjort, anmält mig och betalat startavgift till Cykelvasan 2014. Kommer för första gången i livet hämta ut och ha på mig ett startnummer! :D Hoppas det inte är tvång på spandexdräkt?! Köpt mig en ny cykel jag väntar på ska levereras, före snön hoppas jag.

Detta lär innebära en hel del cykelträning...oroar mig mest för min rumpa på den lilla pinnen kallad sadel. Huvva! :) Tog fram cykeln och började träna direkt men det här med att bo i ett Linden Home av 100 andra likadana gör att jag för tillfället har cyklat totalt vilse. Jag hittar inte hem!!!!



Finns fördelar med att cykla vilse för jag hade ingen aning om att det fanns naturområden här på ön där jag bor. Får ta en liten paus nere vid vattnet innan jag börja leta mig hem igen. Borde lägga mitt husnummer på minnet :)

Verkar bo både indianer och hobbits här med....ska nog undvika totempålen.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar