fredag 20 september 2013

Man ska inte ge upp!

Älskar skor och jag har ju klagat på att det inte är så lätt för en med breda vader att få på sig snygga stövlar. Jasmine har det så himla lätt, det sitter alltid som en smäck! Nu har jag sett ett par stövlar jag vill ha, jag köpte dem och försökte få på den högra. Det var stört omöjligt! Så jag packade ihop skorna i kartongen igen. Sen tänkte jag att näe...ett försök till. La mig i soffan med vänster sko och efter 20 minuters svettig kamp så sitter den på! Tårna domnar lite men det är ju skinn, lite måste de ju töja sig. :) Tog upp höger sko och la mig i soffan igen och hoppla, tog knappt 1 minut så satt den på! :D


Hälen sitter tokfast! Kämpar och drar!
20 minuter senare! Its on!! :D
Enda fråga som kvarstår nu är: Vem ska dra av mig skorna?! Hahaha



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar