lördag 5 oktober 2013

A rainy day

En riktigt höstruskig dag idag minsann, faktiskt lite härligt tycker jag. Varit iväg på en marknad i ösregn. Eller till att börja med var det bara mulet men sen vräkte det ner. :)




Alltid roligt plaska i vatten...speciellt med finstövlarna på :)

Så mycket shopping blev det inte. Mest ville jag åka, trots vädret, för att det ryktats om att en butik i grannorten har börja sälja Victoria Secrets lotioner och duschcremer till bra pris. Inte till det pris jag shoppade loss i New York men ändå :) Har mina lilla Victoria Secrets hylla i badrummet. Tyvärr börjar favoriten ta slut och den hade jag tänkt köpa idag. Men den var såklart slutsåld. :/ Nåja, New York blir det ju igen....redan nästa år hoppas jag. :D Då ska jag fylla på förrådet så jag kan fortsätta dofta så där underbart gott. :)



Har druckit en stor kopp Rooibos te med det passande namnet Höstrusk och ska nu ladda upp inför kvällens konsert med KAOS! Hoppas vi ses där!


Live long and prosper!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar