torsdag 31 oktober 2013

Happy Halloween


Avslutade gårdagskvällen i en varm famn på Bogarts! Deras pianist såg lite sliten ut och i behov efter nåt ätbart. :)


Hm, vad hände egentligen med min danspartner? Hoppsan...


Precis kommit till Fias Halloweenfest.

Jag :)

Aake
Kicki och Jonny
Loan
Lången
Bejiita
Betty och Andy
Valter
Fia
Weny, lilla w :)
Guyke
Apollon

Hoppas alla har en trevlig Halloween och att mina pumpor finns kvar när jag kommer hem...att även mitt hem finns kvar! :D


Bott i min hem i 3 månader den 31 oktober så nu den 1 november borde jag väl kickas som Premiummedlem och bli av med hemmet. För att vara på säkra sidan så har jag packat ihop allt så får vi se imorgon hur det ser ut. Ev. köper jag ett kvartal till men huset är inte så mysigt. 

Natti!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar