lördag 26 oktober 2013

Kura skymning

Varit på en mysig körkonsert idag. Har själv sjungit i kör för många år sen. Det var mycket bra! Åh vad jag ville resa mig upp och sjunga med! Jag ville stampa takten! Jag ville dansa med! Det är så mycket som vill ut! Så fick typ sitta på händerna och koncentrera mig på att sitta still. :) Kände också för att lägga mig på kyrkbänken och gapskratta. Bock, vet du vem som var med i kören? :) Min middagsgäst från i vintras. Haha. Strax innan allt började satte sig några på samma bänkrad. Det var ju Modellen, hans modell. Så där sitter jag bredvid henne och känner mest för att bara skratta. Vågade inte riktigt titta åt hans håll men hände nångång när han tittade mot vår bänk. Undra vad han tänkte? Hahaha. Kände mig nästan som en stalker...men jag var där för att lyssna på musiken. Kanske skulle haft med mitt lakan?! Hahaha


På tal om musik, jag önskar så mycket att jag kunde spela piano, gitarr, trombon, saxofon och munspel. Vad är lättast lära sig? :D

Tar på mig mina underbara hörlurar och kapitulerar för musiken en stund.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar