onsdag 30 oktober 2013

Gravity tonight

Träningsvärk, men det är en rätt skön känsla. :) Sträcker på mig som en katt och det är så skööööönt! Hade varit skönt med en liten massage men man kan inte få allt. Idag sticker rl-avan ut på nåt hon gillar mycket, på bio! Ikväll blir det Gravity. Rymdmys! :) Det jag saknar mest med att bo i huvudstaden är utbudet av biografer. Det är ju så underbart med film! Så ikväll sjunker jag ner i en biofåtölj med popcorn och försvinner in i rymden en stund.
 
 
 
 
Igår kväll var jag på den sista kvällen på Bounce Bar med trevligt folk och dansade och pratade och skrattade. Har blivit några roliga kvällar för mig där när jag väl hittade dit. Nu är det bara att blicka framåt! :) Imorse vaknade jag med en refräng snurrande i huvudet och har nynnat på den hela dagen. Så den låten spelar jag nu för...
 
...DIG! Ja just precis dig, du vet. :D
 
Modern Talking - You're My Heart, You're My Soul

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar