söndag 20 oktober 2013

Yadkinfestivalen dag 2

Då var det lördag och ett besök på Yadkinfestivalens andra dag. Kom till campingen en kort stund innan det var dags för Rultan att vara DJ på Harrys brygga. Det bjöds upp till linedance och countrymusik.




Hade något att viktigt att hämta men tog plats på Kickis brygga först innan jag hämtade...


...älgköttet! Mumsigt va! :) Uppdelat, packat och nedfryst nu. 

DJ Kicki dansar loss med Jonny
Guyke och Bock

Fan-Fan, helt fan-tastiskt färgglad!
Med festivaler och camping följer insekter och spindlar.
Fan-Fan, jo det är Fan-Fan, och NE0
Eon

När klockan blev 22 var det dags för kvällens konsert på Grodan med Oldwolf Criss.

Selma, fortfarande viftande på sitt grillspett med korv.

Guyke, Bock och jag...och Chaplin 



Kvällens sista akt med DJ Ikaros, han med Hatten som körde igång med pudelrock.

Ja...så är det den där bar-disken. Behöver jag säga att Bock var näst först med att slänga av sig kläderna? :)


En dans i natten med Apollon
Kom hem till de här två sötnosarna som sover så sött. :)
Dags att somna in så där mysigt och vakna upp till en ny dag med nya musikaliska händelser och sista dagen på Yadkinfestivalen 2013. Sussa sött!

2 kommentarer :

  1. Pffft det var inte alls jag som var först, det var faktiskt snyggingen Danne som var det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj förlåt, då måste jag varit lite ouppmärksam. Såg dig först i kalsonger i alla fall :)

      Radera