tisdag 29 oktober 2013

Always look on the bright side of life

Mmmmm....godmorgon! *sträcker på mig* Är fortfarande lite tröttmössig efter att ha trasslat mig ur mitt tjocka härliga fluffiga duntäcke i morse. Vet inte vad jag drömt i natt så som täcket var ihopsnurrat. Kanske förberedde mig inför kvällens träningspass. Ikväll är det så dags, att göra come back på gymmet. Inget jag ser fram emot direkt men nu har ju äntligen mitt favoritpass kommit tillbaka och jag ska få sparka, hoppa och vifta med nävarna. Kommer bli en nära-döden-upplevelse! Överlever jag ska jag kräla hemåt in i duschen, sen krypa ner i soffan och lyssna på FanFan i min sköna fåtölj. Har redan ett värkande knä så hur det kommer kännas ikväll blir intressant.

Skrattade gott åt morgonpasset på väg till jobbet imorse. :D Det är bra att skratta! Det går nästan alltid att hitta ljuspunkter i tillvaron och humor i det mesta. Sen gäller det att läsa av sin omgivning såklart om de är redo eller inte. Jag har ju haft ett jobb där jag sett mycket hemskheter och där hade vi väldigt hög humortröskel, det behövdes nog för att orka med allt. Hade någon som inte hörde dit hört oss hade de nog reagerat illa. :)

Någon gång hoppas jag att jag får SKRATTA hela vägen till banken. :) Bring me the money! Ska kanske köpa en trisslott idag.

Nu har jag svamlat klart. Vi ses!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar