måndag 4 november 2013

Förvirrad av skor :)

Hade ett uppdrag i RL idag, att hitta nya träningsskor. Det är minsann inte lätt...jag gav upp. Ångrar så att jag inte gick loss på det i New York och köpte en massa träningsskor...istället för att  hamstra på Victoria Secrets. :) Det finns alldeles för många skor. Vore bättre om det fanns typ två, ett för löpning och ett för inomhusbruk. Jag springer inte så valet hade varit lätt. Men det finns hundratals modeller för inomshusträning! Borde ha ett par för danspass, ett par för boxningspass och ett par till andra pass, sen ett par för trägolv och ett par för det andra golvet. Suck! Det går ju inte! Så jag får väl fortsätta vricka foten i de skor jag har...där sulan fastnar i golvet hela tiden så det tar tvärstopp. Oj nu låter det som jag är väldigt vältränad, haha..men där vinner Jasmine. :) Måste ta tag i det där igen...tappat mina stora biceps nånstans och de är svåra att hitta.

Seeeeeg regnig måndag! *suckar* Dags dra på lite musik i hörlurarna och se om det snart kan bli dags för hemgång. Förresten! Vart har min cykel tagit vägen?! Vore perfekt att få den innan snön kommer så jag kan jag testa den.

Just ja, Peace & Love gör nystart nästa sommar från grunden. Hoppas de tar bättre hand om ekonomin denna gång och att de om nåt år kan ha bra musikaliska gäster. Hann ju aldrig besöka festivalen.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar