lördag 2 november 2013

Gravölsfesten på Yadkin

Sitter i soffan och lyssnar på Lars W och har precis upptäckt att en ihopvikt onepiece är fantastiskt bra som laptop-bord. :) Är lite mör i kroppen efter den trevliga festen i växthuset på Yadkin. Vi var några som höll ut till kl 4 i morse *gäspar* Men roligt hade vi och bra musik spelades. Iendi höll fint tacktal och Apollon berättade om hur de en gång möttes och hur allt drogs igång. Även fast jag inte har varit på Yadkin så mycket, mest nu på slutet, så är det sentimentalt och sorgligt när en sim och mötesplats läggs ner. Jag tror och hoppas det snart dyker upp någonting nytt.

Iendi
Apollon
Delfinaaaa
Frosty
Arwen
Frostland och Vampi
Helene 
Rultan
Eon
Rin
Ruth

Mycket folk under kvällen
Lena
Aake och Bellona

Weny
Betty F
Jonny och Kicki
Danny och Cerys
Stella

Lelle i farten
Apollon och Iendi
Jen
Beji och Fia
Aallo kom in en kortis
Merover

Apollon
Jag dansade och dansade
Lelle
Fyrverkeri

Frostland och Iendi
Till tonerna av Lars W fick Stella till slut upp Chaplin ur soffan
Sist kvar: Stella, Chaplin, Betty F, Eon, jag och Apollon
Tack alla för en mycket trevlig kväll! :) Nu dags för lite frisk luft och en höstpromenad i det här andra livet. Funderar på att packa med mig kameran då den vilande lusten att fotografera börjar vakna till liv.

Vi ses!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar