tisdag 12 november 2013

Where are you, Sugar daddy?

Mitt lilla Linden Home var så litet och fyrkantigt, inte för att jag behövde nåt större, men var lite sugen på en våning till. Så packade ihop mitt möblemang igår kväll och skaffade en annat Linden Home med en våning till. Så nu har jag lämnat Sarasam och bor på Waruu, eller nåt sånt. Så ikväll har jag möblerat och letat low prim mesh möbler för inte alltför dyr penning. Katten Othomann fick flytta in i kappsäcken för jag behövde primen :) Hyffsat nöjd nu iaf, inte för mycket tom yta och jag gillar min musikhörna under trappan.:D

Blir en riktig kalaslördag! Först kalas med tårta och smörgåstårta i RL och sen till kvällen bröllop i SL. Så jag har ägnat några timmar att leta efter klänning, bad Jen om hjälp så vi har fönstershoppat hela kvällen. Hittade så mycket fint men ack så dyrt. Därav Sugar daddy, behöver en sån! :) Vi hittade en mycket bra butik vid Franks där man lätt kan leka kurragömma. Plötsligt såg jag den, klänningen som fick mig att stanna upp och bara stirra och viska: Vill ha! Vill haaaa! Vill haaaaaaa!! Fantastisk i vit, elegant i svart, vacker i röd och alla andra färger. Men nej, plånboken säger stopp! :( 

Helt...underbar!
Nåja, vad är väl en bal på slottet?! Fick nog av alla klänningar och följde med Jen för att lyssna på Russell Eponym som läser sagor och dikter vid The Magic tree. Sjönk ner på en skön kudde och slappnade av. Första gången jag lyssnar på Russells diktläsning och det är mycket bra, spännande och roligt. :)

Russell Eponym

Jen & me



Imorgon ska min cykel komma! :D Aningen försenad pga felleverans till Danmark!? Nåja, jag ska visst få en present som plåster på såren. Spännande :) Hinner kanske testa cykeln nu för nån snö har jag inte sett skymten av. Bara det nu inte dimper ner imorgon. Den ska monteras ihop också och det hoppas jag inte är alltför komplicerat. :)

Over & Out!


3 kommentarer :