söndag 3 november 2013

The Follow 2 november! Magiskt! :D

Det var äntligen dags igår, The Follows återkomst till konsertscenen på SL. Det ville jag inte missa, även om klockan skulle bli 2 svensk tid. Började kvällen med att åka till nyinvigningen av Kickis Brygga där det bjöds på vin och dansgolvet var fyllt av ballonger. Bra musik och trevligt danssällskap fick tiden att gå fort. :) Fick med mig Jen, Glen och Beji till The Follows konsert. Weny skulle med också men såg inte henne i folkhavet. Kul att de också föll för musiken! :D


Dans med Glen och Jen




Glen, Jen, jag och Beji


Det kom massor med folk och det var en helt fantastisk konsert! Kände igen många namn i publiken från tidigare konserter och fick en hälsning av Troy med. Många konserter har jag besökt med detta fantastiska band och fler kommer det bli! :D

3 kommentarer :

  1. Ja, dom är bra. Tror Apmel varit på alla deras konserter på europavänlig tid.

    SvaraRadera
  2. Jag kom, jag såg men hörde inte…inte ens ett par reloggar hjälpte. Så jag hoppade i säng med den bestämda tanken att nästa gång dom spelar så skall tekniken vara med mig…

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad synd Weny, hoppas det går bättre nästa gång. Om jag minns rätt är nästa konsert 15 november...men tiden är inte så bra för oss nordbor. :)

      Radera