lördag 23 november 2013

Underbara Lars!


Då har jag varit på min första konsert själv. Det gick ju bra det med. Enda tråkiga är att jag inte hade nån att prata om konserten med efteråt. Bara bubblade av intryck som inte kunde komma ut. En fantastiskt underbar konsert var det! Damen bredvid mig var kanonförkyld men hon kom nog på sen att det var bättre hon satt ute på kanten och snora och hosta än att hosta på mig. Så hon och maken bytte plats. :) Vill gå på fler konserter med Lars! 


Åkte halvvägs in till stan och promenerade resten. Så vacker vår huvudstad är! Annars har jag mest frusit. På mitt hotellrum blåste det iskall luft så där gick det inte att vara. Tur täcket var varmt, försvann nog helt under det när jag skulle sova. Sitter nu på tåget hem mot Dalarna med ömma fötter. Idag har jag varit ute och gått i 3 timmar..strosat. Stod och valde mellan Fotografiska eller fortsätta gå. Fotografiska är ett av mina absoluta favoritställen i Sthlm men idag kände jag inte för att gå där själv. Ibland är det roligare dela åsikter om bilder med nån. Så det blev en promenad ut på Djurgården och till Rosendals. Köpte med den knäckiga pepparkaksdegen hem. Det blir knäckiga och kryddiga pepparkakor till jul.


Vad gör vi nu? Varför sa du ingenting, varför lät du mig gå vilse? 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar