måndag 18 november 2013

Kvällen i korthet

Kom skrattande hem från jobbet idag, även om det har varit hur tråkigt som helst sitta av tid. Trist man ändå måste vara där fast jag inte har nåt att göra. Jag är för effektiv, måste lära mig slöjobba som många andra ;) Fixat lite här hemma och städat i en garderob och hittade över 400 Glimma värmeljus. Kommer inte direkt frysa i vinter. :) Whiskers, min katt, hade fastnat igen så fick lov hoppa in och rädda honom. Fick notis om att Gitt hade 80-tals event ikväll så tänkte det kunde vara kul kika in på. Innan dess hängde jag med Jen på en konsert med Russel Eponym. Hade bytt om till 80-talsoutfit redan då. :)

J&J at Russel Eponyms concert
80-talet är tillbaka!

Vampi & sirch
Gitt & Junior

Nu dags sova för att klara av ännu en trist dag *gäsp* Sov gott!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar